poniedziałek, 8 października 2012

Szaliczek i grzyby :)

Witajcie kochane !

Dość dawno mnie nie było, ale to tylko dlatego że chciałam jak najwięcej korzystać z pogody jaka ostatnio panowała u nas.

I tak wieczorami gdy wiatr hulał za oknem, ja siedziałam sobie w fotelu z pyszną herbatka z cytryną i dziergałam szaliczek. Powstał z samych oczek łańcuszka i oczek ścisłych.
Jest cieplutki, milutki i nie gryzie :)






Można go nosić bardzo różnie. Ja osobiście najbardziej lubię omotać go w okół szyi.

Po za szaliczkiem, ukończonym już jestem na etapie bardzo dużego projektu ( jak dla mnie ). Mianowicie mam za zadanie zrobić sweterek. Niby nic, a jednak ciężko...
Ale obiecałam sobie, że się nie poddam.
Też mam zdjęcie. I żeby było śmiesznie, to na pewno Wam sweterka przypominać nie będzie ( bo to na razie tylko tył ) ale uwierzcie mi na słowo :)


 Tak właśnie wyglądają początki mojej " męki " :)

A korzystając z okazji, że w sobotę było tak ładnie i słonecznie do jakiejś 16 wybrałam się z Amelciakiem i jej torebka i jej telefonem zwanym " ałło, ałło" do lasu. Chciałam tylko zobaczyć czy faktycznie są grzyby tak jak całe moje miasteczko mówi. I powiem Wam szczerze, że są . Chociaż trzeba się za nimi nachodzić i naszukać ale jest ich sporo. Przynajmniej nam się udało trochę nazbierać. Akurat na sosik.


















































Pozdrawiam Was kochane i życzę miłego popołudnia :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny szalik zrobiłaś. Osobiście bardzo lubię takie lekkie szaliki. Zdjęcia cudowne, muchomor jest najpiekniejszym grzybem...zdecydowanie najbardziej fotogenicznym:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Bonitka:))
    Dziekuje za miły komentarz:)) bedę wpadała do ciebie częsciej bo bardzo mi się u ciebie podoba. Ostatnio zaniedbałam troche odwiedziny u znajomych ale to z braku czasu. Obiecuję poprawę:))
    Miłego tygodnia. U mnie dzisiaj cały dzień pada:((

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze mam prosbę: czy możesz w ustawieniach wyłączyć weryfikacje obrazkową bo to strasznie utrudnia dodawanie komentarzy:)) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny szaliczek, a zdjęcia z lasu piękne -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń