środa, 12 września 2012

A teraz chwilka o mnie i moich dwóch skarbach.
Cały czas jest tylko to szydełko :)

A więc tak.
Mam na imię Paula mam 22 lata i najukochańszą córeczkę na świecie. Amelka ma rok i osiem miesięcy.
Ach jak ten czas leci.
Jestem również szczęśliwą posiadaczką drugiej połowy.

Uwielbiam spędzać czas z moim szydełkiem a od niedawna nie boję się eksperymentować ze wzorami.
Chciałabym czasami spędzać trochę więcej czasu z moimi starymi kochanymi koleżankami ze szkoły... ale niestety... Moja Kate jest w Anglii... rzadko przylatuję... A Zuzanna robi karierę... Cóż... szkoda...
Ale może jakoś w tym tygodni się z nimi zobaczę :) Na pewno Wam o tym napiszę :)

 A teraz dodam kilka zdjęć mojej córeczki i moje :) Bo druga połowa nie lubi być fotografowana :)

Amelka na tych zdjęciach dokarmiała małe szczeniaczki labradora u cioci Kingi :)
A dokarmiała je oczywiście paluszkami :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz