piątek, 17 sierpnia 2012

Dziwne...

Gdy mam czas wolny od razu biorę szydełko i dziergam. Sama jestem w szoku, że jeszcze tak niedawno nie potrafiłam poprawnie wykonać łańcuszka, a teraz... Chusta już dawno skończona... Teraz zaczęłam robić kimono dla mamy :) Wzór niby łatwy, po kilku rzędach nawet nudny i monotonny ale bardzo ładny ( jak znajdę dłuższą chwilkę to zdjęcia wrzucę ).


A tak na marginesie to chciałam się z Wami podzielić moimi dziwnymi przemyśleniami.
Spójrzcie jak to w tym naszym życiu jest dziwnie...
Rzeczy, których kiedyś, jako dziecko czy też nastolatkowie, nie miały dla Was żadnego sensu zmieniają się w życiową pasję.
Ludzie za którymi kiedyś się nie przepadało stają się przyjaciółmi a te dawne "prawdziwe przyjaciółki" odwracają się do nas plecami wtedy właśnie kiedy ich się najbardziej potrzebuje... Ale takie właśnie to życie jest dziwne...


Wpadnę znowu za kilka dni :) dodam zdjęcia :)

Trzymajcie sie kochane:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz