niedziela, 5 sierpnia 2012

Chusty ciąg dalszy

Chusta rośnie w oczach :) tylko szkoda, że wcześniej nie pomyślałam żeby wzór był jakiś ciekawszy bo teraz okazał się strasznie monotonny... wręcz nudny... 

Wzór na chustę wygląda tak.

5oczek łańcuszka łączymy oczkiem ścisłym w kółko
robimy 5 oczek łańcuszka, słupek, 2oczka łańcuszka, słupek w kółeczko
następnie odwracamy robotę i w miejsce ostatniego słupka robimy 5 oczek łańcuszka i słupek.I od nowa 2 oczka łańcuszka, 1słupek, 2 oczka łańcuszka 1 słupek.( Wbijamy słupek w każdy słupek podstawy i w ten sposób powstaje nam wzór siatkowy ) 

Mam nadzieję, że napisałam tez wzór w dość czytelny sposób.
Jeżeli jednak nie to już za kilka niedługich chwil zrobię schemat i też wam wrzucę :) 

A teraz lecę dziergać dalej :)

2 komentarze:

  1. Witaj Paulo, dziękuję za obserwację, mam nadzieję, że miło spędzisz u mnie czas na blogu;-)

    Zazdroszczę talentu i cierpliwości, naprawdę świetne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda to prawda z tą cierpliwością ;-)
    I jedno i drugie wymaga skupienia, chyba jak każda praca ;-)
    Naprawdę podziwiam to co robisz, bo ja osobiście jestem anty talent do tego typu rzeczy ;-)
    Buziaki dla Ciebie i maleństwa ;-)

    OdpowiedzUsuń