poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Moje cudne szydełko

Witam

Moja przygoda z szydełkiem zaczęła się stosunkowo późno bo dopiero kilka miesięcy temu.
Na samym początku nauczyłam się robić tylko kwiatki i to jeszcze te najprostsze, ale moja przyjaciółka Kinga tez robi na szydełku i jej jakoś szybciej i lepiej to wychodzi, powiedziała mi jak się robi szybko i prosto czapki dla maluszków. No i zaczęłam próbować :) i UDAŁO SIĘ :D:D:D:D:D:D




Zaraz zamieszczę zdjęcia i sami ocenicie czy się nadają dla naszych pociech :)

2 komentarze:

  1. Witaj, bardzo mi miło że dołączyłaś do obserwatorów mojego bloga))) podobnie jak Ty dość niedawno zaczęłam swą przygodę z szydełkiem i zaczęłam od czapki również;))) a inspiracją była dla mnie moja córcia...;)) blogowy świat jest o tyle fantastyczny że zaczęło się od czapki na szydełku...po wnętrza, po szycie, po zwierzenia...mnóstwo inspiracji i pomysłów;)) Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dopiero rozpoczęłam swoją przygodę ze szydełkiem (chyba w lutym albo w marcu juz nie pamietam) ale powoli idę do przodu. Czapeczki jeszcze nie robiłam ale wydziergałam kilka serwetek:))

    OdpowiedzUsuń